søndag 17. oktober 2010

Re-anmeldelser

Det hele startet for et år siden etter at jeg hadde sett Datarock på Øya. VG hadde lagt igjen en anmeldelse hvor de gav dem en 3er. Hjertet mitt ble knust. Hvordan kunne de gjøre noe slikt noe? Jeg tenkte på å lage denne bloggen, men la det bak med meg. Så slo VG til igjen etter Lady gaga konserten som var i går.

Jeg lever og ånder for konserter. Selv om jeg bare er 19 år har jeg i løpet av den tiden vært på over 250 konserter og kan si at det er noe jeg har en del greie på. Det har blitt mange gode konsertopplevelser og mange dårlige siden jeg ble konsertgeek.

Derfor kommer det kanskje ikke som et sjokk at jeg lenge har vært uenig i hvordan VG eller generelt mange aviser anmelder konserter. Så hvorfor ikke bare ta ting i sine egene hender? Det skal jeg gjøre på denne bloggen. Her skal jeg reanmelde konserter uansett om jeg vært på dem eller ei. For hva har det å si? Jeg gjør en mye bedre jobb uansett. Kanskje sniker det seg en anmeldelse eller to fra konserter jeg selv har vært på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar